• NextPrevious

CEX Sells

Kies uitvoering
Aantal
32
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Na het succes van CEX Sells hebben Deborah Wietzes en Beate van Dongen Crombags zich wederom laten inspireren door toonaangevende bedrijven op het gebied van Customer Experience. Aan de hand van 30 nieuwe cases bewijzen zij dat het vakgebied de afgelopen jaren verder ontwikkeld is. Predictive analytics, marketing automatization, conversational experiences, design thinking en agile werken; zomaar een aantal ontwikkelingen die vandaag de dag bedrijven helpen het verschil te maken voor klanten. In deze internationale editie worden de laatste theoretische inzichten rondom Customer Experience uiteen gezet en tastbaar gemaakt aan de hand van 30 nieuwe, aansprekende cases. Gegarandeerde inspiratie voor iedereen die op zoek is naar handvatten om de klantbeleving te verbeteren!

Productinformatie

Auteur
Deborah WietzesBeate van Dongen Crombags
Uitgever
BIS Publishers BV
Taal
Engels
ISBN
9789063694449
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenEngelse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
6/29/2017
Aantal pagina's
176
Formaat
212 x 210 x 17 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken