• NextPrevious

CEX sellshet inspiratieboek voor merkwaardige customer experiences

Kies uitvoering
Aantal
34.99
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen. CEX SELLS is het inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten, om zo hun bedrijfsdoelstelling te realiseren. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren! Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes zijn vanuit VODW verantwoordelijk voor het kennisgebied Customer EXperience. Samen zijn zij betrokken geweest bij het succesvol vormgeven van meer dan vijfhonderd klantreizen in binnen- en buitenland. Zij delen regelmatig hun visie en ervaringen tijdens seminars en op business schools.

Productinformatie

Auteur
Beate van Dongen CrombagsDeborah Wietzes
Uitgever
Van Duuren Management
Taal
Nederlands
ISBN
9789089652508
Productsoort
Boek
Uitvoering
Gebonden
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
2/6/2015
Aantal pagina's
184
Formaat
241 x 198 x 16 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken