• NextPrevious

Contentmarketing in 60 minuten

Bekijk alles van

Carlijn Postma

Kies uitvoering
Aantal
12.5
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma is oprichter-directeur van Bind Academie en The Post, bureau voor contentmarketing en auteur van de bestseller 'Zakelijk twitteren voor beginners'. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Carlijn Postma
Uitgever
Haystack, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789461261014
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Reeksnaam
Digitale trends en tools in 60 minuten
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
6/24/2014
Aantal pagina's
144
Formaat
165 x 115 x 14 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken