Contentmarketing vanuit je zakelijke DNAwaarom je klant jouw klant is

Bekijk alles van

Karin Garritsen

Kies uitvoering
Aantal 1
19.99
Direct te downloaden

Samenvatting

Samenvatting
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten. Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning. Trefwoorden: Content contentmaketing organisaties strategie klanten DNA producten diensten succes Karin Garritsen

Productinformatie

Auteur
Karin Garritsen
Uitgever
Van Duuren Management
Taal
Nederlands
ISBN
9789089653857
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
4/19/2018
Aantal pagina's
113
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken