• NextPrevious

Cross channel excellence

Bekijk alles van

Mike Hoogveld

Kies uitvoering
Aantal
35.95
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Genomineerd voor de PIM marketing literatuurprijs! Cross Channel Excellence Handboek voor geïntegreerd omnichannel management voor maximale klantwaarde in marketing, sales en service Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen. De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging. 'Cross channel excellence' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk. Een 'must read' boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI. Over de auteur: Mike Hoogveld is associate partner bij Holland Consulting Group en ruim 15 jaar actief op het snijvlak van marketing, sales en service. Als beëdigd register marketeer is hij een veel gevraagd adviseur, met als specialisme het begeleiden van ondernemingen in hun transitie naar de omnichannel organisatie. Ook is hij gastdocent op diverse universiteiten en business schools en behoort hij in Nederland tot de meest geboekte sprekers over marketing en sales. Als promovendus doet Hoogveld daarnaast wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in omnichannel management. Tevens is hij lid van de NIMA examencommissie 'Customer Insight'.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Mike Hoogveld
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Taal
Nederlands
ISBN
9789491560026
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
10/1/2012
Formaat
244 x 154 x 19 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken