• NextPrevious

De klant centraal

Bekijk alles van

Geert Dehouck

Kies uitvoering
Aantal
29.99
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt.De klant centraal toont aan dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis. De resultaten van je klantenscan vertaal je daarna in aantrekkelijke kernwaarden voor je bedrijfscharter.Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Geert Dehouck
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789401444552
Productsoort
Boek
Uitvoering
Gebonden
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieBedrijfskundeBedrijfskunde
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
4/20/2018
Aantal pagina's
216
Formaat
241 x 169 x 8 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken