• NextPrevious

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bekijk alles van

Bert Van Wassenhove

Kies uitvoering
Aantal
39.99
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP? Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing. De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang. Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics. Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding

Productinformatie

Auteur
Bert Van Wassenhove
Uitgever
Lannoo Campus
Taal
Nederlands
ISBN
9789492873026
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
9/12/2019
Aantal pagina's
200
Formaat
248 x 178 x 23 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken