Generation Alpha in betaReframing Marketing to Kids

Bekijk alles van

Maarten Leyts

Kies uitvoering
Aantal
29.99

Samenvatting

Samenvatting
Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.

Productinformatie

Auteur
Maarten Leyts
Uitgever
Lannoo Campus
Taal
Engels
ISBN
9789401463799
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenEngelse boekenBusiness & CommunicatieBedrijfskundeBedrijfskunde
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
12/4/2020
Aantal pagina's
200
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken