Good Services

Bekijk alles van

Lou Downe

Kies uitvoering
Aantal
17.99
Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a 'good' service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a 'good' and 'bad' service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't. A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Lou Downe
Uitgever
BIS Publishers
Taal
Engels
ISBN
9789063695439
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenEngelse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
11/15/2019
Aantal pagina's
224
Formaat
198 x 133 x 20 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken