• NextPrevious

Het innovatiedilemma

Bekijk alles van

Clayton M. Christensen

Kies uitvoering
Aantal
25.99
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen overtuigend zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is 'een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten - en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan'.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Clayton M. Christensen
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789047008149
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
2/16/2015
Aantal pagina's
320
Formaat
210 x 135 x 26 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken