Het innovatiedilemma

Bekijk alles van

Clayton M. Christensen

Kies uitvoering
Aantal 1
14.99
Directe download na aankoop

Samenvatting

Samenvatting
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen - voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is 'een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten - en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan'.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Clayton M. Christensen
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789047008293
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
2/18/2015
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken