Het lingeriedenken

Bekijk alles van

Rob van Vuure

Kies uitvoering
Aantal 1
9.99
Direct te downloaden

Samenvatting

Samenvatting
Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Vivas rubriek AnyBody? Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product. Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de dos and donts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

Productinformatie

Auteur
Rob van Vuure
Uitgever
Ambo
Taal
Nederlands
ISBN
9789026322228
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieCommunicatieCommunicatiekunde
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
8/13/2008
Aantal pagina's
333
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken