• NextPrevious

Het Oz- principebeter presteren door een cultuur van accountability

Kies uitvoering
Aantal
22.99
Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Als medewerkers zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk en de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Het Oz-principe laat haarfijn zien hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur, waardoor resultaten aanzienlijk verbeteren en werkplezier toeneemt. Dit boek inspireert met herkenbare voorbeelden om een nieuwe manier van denken te implementeren en zaken anders aan te pakken, precies wat nodig is in dit tijdperk van snelle verandering. Het Oz-principe verwijst naar The Wizard of Oz, waarin Dorothy, de Vogelverschrikker, de Blikken Man en de Leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz, in de hoop dat hij hen kan helpen. Op hun reis komen ze erachter dat ze zonder toverkracht heel goed in staat zijn zélf hun problemen op te lossen.

Productinformatie

Auteur
Roger ConnorsTom Rob SmithCraig Hickman
Uitgever
Business Contact
Taal
Nederlands
ISBN
9789047010029
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementLeidinggeven & Coaching
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
6/23/2017
Aantal pagina's
256
Formaat
211 x 135 x 25 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken