Hoe koeien hazen vangen
18.46

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag thuisbezorgd.

Nieuwe klanten scoren door te netwerken; het kan! Belangrijk is dat je netwerken opneemt in je marketingplan en dat je planmatig en doelgericht met netwerken aan de slag gaat.
Netwerken; iedereen doet het, bewust of onbewust, met of zonder voorbedachten rade. Bijna iedereen heeft er ook een mening over. "Het levert me helemaal niks op" en "Het kost me alleen maar heel veel tijd" zijn veelgehoorde 'klachten'. Na het lezen van dit boek wordt dat allemaal anders. Want dan is het je eindelijk duidelijk hoe je daadwerkelijk business kunt halen uit je netwerk, zonder dat je daar zelf heel veel tijd in hoeft te steken. Hoe dan? Door je netwerk voor je te laten werken. Door planmatig en doelgericht met netwerken bezig te zijn. De belangrijkste boodschap die dit boek voor je heeft is dat je netwerken onderdeel van je marketingplan moet maken. En er dus ook budget voor reserveert. De auteurs: Catriona Ravelli (1965) en Jos Essers (1950) vonden elkaar door hun wederzijdse enthousiasme voor het onderwerp netwerken. Catriona werkt als zelfstandig adviseur en sparringpartner voor ondernemers en organiseert elke maand een Open Coffee bijeenkomst voor ondernemers uit Amsterdam Watergraafsmeer, de buurt waar zij woont. Jos introduceerde in 2002 een innovatieve manier van netwerken en werd daardoor expert op dit gebied. Daarna

0 | 0