• NextPrevious

Influencers

Bekijk alles van

Carole Lamarque

Kies uitvoering
Aantal 1
21.99
Direct te downloaden

Samenvatting

Samenvatting
?Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Carole Lamarque
Uitgever
Lannoo Campus
Taal
Nederlands
ISBN
9789401442640
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
3/17/2017
Aantal pagina's
121
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken