Internationale marketing en export
Nederlands
250

Rendement - Methode voor de commerciële beroepen Deze uitgave Internationale marketing en export maakt deel uit van de serie Rendement. Deze methode is ontwikkeld op basis van de kwalificatiedossiers Commercie en Marketing, Communicatie & Evenementen, geldig vanaf augustus 2016. Internationale marketing en export De internationale markt is voor het Nederlandse bedrijfsleven van groot belang. Om goed te opereren op die markt zijn kennis en vaardigheden met betrekking tot (markt) onderzoek, digitale mogelijkheden, commercie en sales binnen een internationale context noodzakelijk. Daarover gaat dit boek. Ook komen belangrijke onderwerpen als het opstellen van een exportplan, omgaan met cultuurverschillen en internationale wet- en regelgeving aan bod. Voor de begrippen in dit boek zijn de NIMA-definities gebruikt, wat het boek ook zeer geschikt maakt ter voorbereiding op NIMA examens. Ondersteunend leren Rendement biedt de gelegenheid zelfstandig of klassikaal aan de slag te gaan met het aanleren van ondersteunende kennis die nodig is voor het uitvoeren van kerntaken in de commerciële beroepen. Didactisch doordacht Rendement houdt nadrukkelijk rekening met leerstijlen van studenten en onderwijsstijlen van docenten, waarbij één doel voorop staat: voorbereiden op succes in een commercieel beroep. Herkenbare structuur Deze nieuwe editie van Rendement heeft een doordachte didactische opbouw met een heldere structuur. De methode is ingedeeld in zes herkenbare leerfasen: oriëntatie, theorie, verwerking, toepassing, evaluatie en toetsing.

0 | 0

  • : 9789006372342
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 250
  • : mei 2017
  • : 530
  • : 240 x 169 x 14 mm.
  • : Rendement