• NextPrevious

Issuesmanagement

Bekijk alles van

Ferdinand Helmann Frank Korver

Kies uitvoering
Aantal 1
28.95
Dit product is online uitverkocht. Probeer het in jouw Bruna.

Samenvatting

Samenvatting
Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces? Het tijdig herkennen en managen van relevante issues is van levensbelang geworden. Issuemanagement, een stappenplan geeft hier praktische handvatten voor. Dit krijgt vorm in een vijf stappenbenadering: issue-identificatie, arena-analyse, strategieontwikkeling, implementatie en evaluatie. Frank Körver en Ferdinand Helmann hebben vanuit hun adviespraktijk bij respectievelijk GKSV en Porter Novelli veel ervaring met het meer strategisch benaderen van issues en het adviseren daarover van directies en communicatieprofessionals.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Ferdinand HelmannFrank Korver
Uitgever
Boom Lemma uitgevers
Taal
Nederlands
ISBN
9789462740723
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Reeksnaam
Merk en reputatie
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieCommunicatiePR & Voorlichting
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
8/15/2014
Aantal pagina's
94
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken