• NextPrevious

Leiderschap in loyaliteit

Kies uitvoering
Aantal
26.99
Binnen 2 werkdagen in huis

Samenvatting

Samenvatting
In 'Leiderschap in loyaliteit' laten Rogers, Rinne en Vergoossen zien hoe je deze mindset aanleert en verspreidt door je hele organisatie. Want pas als alle medewerkers ervan doordrongen zijn, maak je echt het verschil. Sandy Rogers, Leena Rinne en Glenn Vergoossen, loyaliteitexperts van FranklinCovey, doen in 'Leiderschap in loyaliteit' een nieuwe mindset uit de doeken, gebaseerd op drie kernprincipes: empathie, verantwoordelijkheid en generositeit. In een wereld waarin klanten met één muisklik overstappen naar een andere aanbieder en zich sterk laten beïnvloeden door een matige recensie op internet, is er steeds meer nodig om klanten aan je te blijven binden. Door je empathisch op te stellen bouw je een echte band op met je medewerkers en klanten. Als je vervolgens laat zien dat je je verantwoordelijk voelt voor hun doelen en behoeften versterk je die relatie. En door je kennis met hen te delen en hen te verrassen met onverwachte extra's zorg je ervoor dat ze je nog meer gaan waarderen.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Sandy RogersLeena RinneGlenn Vergoossen
Uitgever
Business Contact
Taal
Nederlands
ISBN
9789047013075
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenGezondheid & PsychologiePsychologiePsychologie
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
9/5/2019
Aantal pagina's
256
Formaat
211 x 136 x 22 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken