• NextPrevious

Marketing Fashion, Second edition

Bekijk alles van

Harriet Posner

Kies uitvoering
30
Dit product is online uitverkocht. Probeer het in jouw Bruna.

Samenvatting

Samenvatting
A practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. This book explains key theoretical concepts and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from haute couture to the mass market.

Productinformatie

Auteur
Harriet Posner
Uitgever
Laurence King Publishing
Taal
Engels
ISBN
9781780675664
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenEngelse boekenStudieboekenMens en maatschappijMens en maatschappij algemeen
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
1/1/2015
Aantal pagina's
240
Formaat
210 x 150 x 22 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken