• NextPrevious

Mediastorm

Bekijk alles van

Erik van Heeswijk

Kies uitvoering
Aantal 1
16.99
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Samenvatting
Mediastorm gaat over de vraag wat de digitale revolutie betekent voor media en communicatie. Waar komen begrippen als crossmedia, community, en social media vandaan en wat heb je er in de praktijk aan? In een inspirerend verhaal met veel Nederlandse voorbeelden wordt duidelijk wat internet echt betekent voor omroepen, kranten en tijdschriften en voor de professionals die er werkzaam zijn. Wat staat ons te wachten? En waarheen beweegt het web eigenlijk zelf? In dit boek is ook een verzameling interessante cases en tips opgenomen. Vaak bieden geïnterviewde betrokkenen daarbij een kijkje in de keuken: Nos.nl, The Voice of Holland, Financieel Dagblad, 3VOOR12, Dichtbij.nl, In Therapie, De Beagle, Truth about Marika, VPRO, Where is Gary?, DWDD, Google Goggles, Marketingfacts, Boer Zoekt Vrouw, Layar, Linda, Facebook, Twitter, Getglue, Zeebox, Spotify, YouTube, Nederland van Boven, RTLXL en meer. Erik van Heeswijk is Hoofdredacteur Digitaal van de VPRO, de grootste innovatie-afdeling van de publieke omroep. Daarvoor was hij adviseur van vele kranten, tijdschriften en omroepen en hoofdredacteur van Focus Internet.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Erik van Heeswijk
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Taal
Nederlands
ISBN
9789460945762
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieCommunicatieMedia en digitale communicatie
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
8/15/2012
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken