Orchestrating Public Opinion

Bekijk alles van

Paul Christiansen

Kies uitvoering
Aantal 1
84.99
Direct te downloaden

Samenvatting

Samenvatting
Analysis of political advertising tends to give music short shrift - which flies in the face of what we know about the power of music to set a mood, affect feelings, and influence our perceptions. This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Paul Christiansen
Uitgever
Amsterdam University Press
Taal
Engels
ISBN
9789048531677
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenEngelse boekenKunst & CultuurFilm, Theater & TVTheater-, film- en televisiewetenschap
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
1/22/2018
Aantal pagina's
277
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken