• NextPrevious

Praktisch persbeleidhet organiseren van perscontacten

Bekijk alles van

M. Waardenburg

Kies uitvoering
Aantal
26
Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Praktisch persbeleid: Het organiseren van perscontacten Contacten met de pers zijn in iedere onderneming van wezenlijk belang. Hoe die contacten moeten verlopen, wordt vastgelegd in het persbeleid van de onderneming. Daarin staat zowel beschreven hoe gereageerd moet worden als het bedrijf door de pers wordt benaderd, als wat het bedrijf er zelf aan doet om de pers te halen. Praktisch persbeleid laat zien hoe dit persbeleid tot stand komt en hoe het in de praktijk wordt uitgewerkt. Het geeft een algemeen beeld van wat er zoal bij perscontacten komt kijken. Een sleutelrol daarbij is weggelegd voor de persfunctionaris, de spil waar alles om draait bij het onderhouden van de perscontacten. Wat hij moet weten over het eigen bedrijf, de omgeving en uiteraard de Nederlandse pers en de werkwijze van journalisten komt uitgebreid aan bod. Over de auteur Drs. Marten Waardenburg (1948) is als communicatiemanager werkzaam bij de SFB Verzekeringsgroep N.V. in Amsterdam. Hij is sinds vele jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen en -examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van de Communicatiedesk, redacteur van Communicatiesignalen en auteur van verschillende Communicatiememo's en andere boeken op het gebied van communicatie.

Productinformatie

Auteur
M. Waardenburg
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Taal
Nederlands
ISBN
9789014070117
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Reeksnaam
Communicatie memo
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieCommunicatieCommunicatiekunde
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
1/1/2000
Aantal pagina's
70
Formaat
184 x 111 x 5 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken