Service managementin vier stappen van methode naar meerwaarde

Bekijk alles van

Jos Gielkens

Kies uitvoering
Aantal
23.95
Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd. In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit en het minimaliseren van 'het gat' tussen klantverwachtingen en de KPI's van de leverancier. Middels eenduidige, transparante definities en met de juiste SMART kengetallen, wordt de tevredenheid van de klant aanzienlijk verbeterd zonder ingrijpende investeringen! Aan de hand van vier eenvoudige en pragmatische processtappen wordt alle betrokken partijen duidelijk gemaakt hoe Service Management kan worden geïmplementeerd naar tevredenheid van alle betrokkenen! In tegenstelling tot de vele boeken over methoden en methodieken, frameworks en best practices, betreft het hier geen theoretisch of wetenschappelijke beschouwing, maar een empirische benadering die in de praktijk al vele jaren zijn succes heeft bewezen. De ervaring leert, dat door de eenvoud en eenduidigheid deze aanpak binnen iedere organisatie succesvol kan worden geïmplementeerd. Over de auteur Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche. In die tijd heeft hij professioneel nogal wat theorieën, methodieken, modellen en frameworks bestudeerd, en gaandeweg zag hij de nadelen van de verschillende benaderingen. Nu heeft hij een methode ontwikkeld die zich kenmerkt door eenvoud en eenduidigheid, maar die ook binnen alle organisaties toepasbaar is gebleken en snel tot resultaat leidt.

Productinformatie

Auteur
Jos Gielkens
Uitgever
Futuro Uitgevers
Taal
Nederlands
ISBN
9789492221360
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementIT & ICT Management
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
9/2/2016
Aantal pagina's
140
Formaat
230 x 150 x 9 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken