• NextPrevious

Succesvol klantgericht ondernemen

Bekijk alles van

Edwin Best

Kies uitvoering
Aantal
34.5
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek - het CRM-systeem vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van management en medewerkers.
In Succesvol klantgericht ondernemen schetst Edwin Best de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie van techniek en klantbelevening. Hij helpt je om het benodigde leiderschap vorm te geven en aandacht te houden voor de medewerker.
Klantgericht ondernemen is maatwerk. Dat geldt niet alleen voor de benadering van de klant, maar ook voor de interne processen die het mogelijk maken. Met dit boek bepaal je zelf je strategie en stel je je eigen mix van maatregelen samen.
Edwin Best werkte in sales, marketing en CRM bij een aantal internationaal opererende bedrijven. Hij begeleidt ondernemers met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Hij adviseert over strategie, voice of the customer en journey mapping en bij de invoering van CRM en customer experience.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Edwin Best
Uitgever
BigBusinessPublishers
Taal
Nederlands
ISBN
9789493171022
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenStudieboekenEncyclopedieën & NaslagwerkenEncyclopedieën & Naslagwerken
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
10/11/2019
Aantal pagina's
200
Formaat
241 x 172 x 14 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken