Succesvol klantgericht ondernemen
Succesvol klantgericht ondernemen
Succesvol klantgericht ondernemen
Succesvol klantgericht ondernemen
Nederlands
200
34.50

2 - 3 Werkdagen

Als je klantgericht wilt ondernemen, sta je voor twee uitdagingen. Je moet
de techniek op orde hebben en je moet de juiste cultuur in de
organisatie weten te krijgen. In de praktijk is de techniek - het
CRM-systeem vaak leidend in plaats van ondersteunend. Terwijl de
customer experience net zo goed wordt bepaald door de houding van
management en medewerkers.


In Succesvol klantgericht ondernemen schetst Edwin Best de stappen die leiden naar een succesvolle combinatie
van techniek en klantbelevening. Hij helpt je om het benodigde
leiderschap vorm te geven en aandacht te houden voor de medewerker.
Klantgericht ondernemen is maatwerk. Dat geldt niet alleen voor de benadering van de
klant, maar ook voor de interne processen die het mogelijk maken. Met
dit boek bepaal je zelf je strategie en stel je je eigen mix van
maatregelen samen.


Edwin Best werkte in sales, marketing en CRM bij
een aantal internationaal opererende bedrijven. Hij begeleidt
ondernemers met de transformatie naar klantgericht ondernemen. Hij
adviseert over strategie, voice of the customer en journey mapping en
bij de invoering van CRM en customer experience.

0 | 0

  • : Edwin Best
  • : Bigbusinesspublishers
  • : 9789493171022
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 200
  • : oktober 2019
  • : 396
  • : 241 x 172 x 14 mm.
  • : Bedrijfsmanagement; Bedrijfswiskunde en -systemen