• NextPrevious

Transformeren om te overleven

Bekijk alles van

Herman Toch

Kies uitvoering
Aantal 1
23.99
Dit product is online uitverkocht. Probeer het in jouw Bruna.

Samenvatting

Samenvatting
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen tijdperk lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen. In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.

Productinformatie

Auteur
Herman Toch
Uitgever
Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789401401296
Productsoort
eBook
Uitvoering
eBook
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
9/25/2012
Formaat
0 x 0 x 0
Lees meer...

De nieuwste eBooks

Bekijk alles Ontdek de nieuwste eBooks van dit moment. Zo mis je niets.

Laatst bekeken