• NextPrevious

Verbinden is het nieuwe verkopen

Bekijk alles van

Roel Welsing

Kies uitvoering
Aantal
19.95
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Roel Welsing is uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Als hoofd marketing van Triodos Bank Nederland is hij medeverantwoordelijk voor de groei van 40.000 klanten naar meer dan 260.000 in tien jaar tijd. De financieel dienstverlener wordt door klanten en niet-klanten gezien als een van de meest inspirerende merken van Nederland, met de allerhoogste klant-tevredenheid in de sector. De langlopende merk-campagne Volg je hart, gebruik je hoofd heeft een Gouden Effie opgeleverd. Roel wil met dit handzame boek marketeers en ondernemers overtuigen van de kansen. Met inspirerende voorbeelden en slimme tips die het marketingrendement van verantwoord ondernemen tastbaar maken. Aangevuld met interviews met vijf topmanagers van Manutan, La Place, Asito, Bavaria en Philips, die laten zien wat succesvol verantwoord ondernemen voor hen en hun organisatie betekent. De Triodos-campagne laat zien dat met een stijlvolle toonzetting en consequente benoeming en verbeelding het bijzondere karakter van de Triodos Bank effectief, met aantoonbaar resultaat, aan een breed publiek kenbaar is gemaakt. Ben Knapen, voorzitter Hoofdjury Effie Awards 2014 'Dit boek maakt nieuwe ideeën los' Matthijs Bierman, directeur Triodos Bank
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Roel Welsing
Uitgever
Vrije Uitgevers, De
Taal
Nederlands
ISBN
9789490085551
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Reeksnaam
Retaildenkers
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
11/1/2014
Aantal pagina's
96
Formaat
211 x 149 x 8 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken