• NextPrevious

Visual Merchandising, Third editionWindows and in-store displays for retail

Bekijk alles van

Tony Morgan

Kies uitvoering
30
Dit product is online uitverkocht. Probeer het in jouw Bruna.

Samenvatting

Samenvatting
With a great introduction for retail students, this is a guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the technology and how to construct and source props. It also explains the psychology behind buyer behaviour.

Productinformatie

Auteur
Tony Morgan
Uitgever
Laurence King Publishing
Taal
Engels
ISBN
9781780676876
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenEngelse boekenKunst & CultuurFotografie & DesignVormgeving en design
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
1/1/2016
Aantal pagina's
224
Formaat
210 x 150 x 22 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken