We-think

Kies uitvoering
Aantal
37.5
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten? Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan. In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen over de hele wereld betrokken waren. We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd. Charles Leadbeater is een van ’s werelds belangrijkste autoriteiten op het gebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde op internationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang de adviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootste managementdenkers ter wereld.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Charles LeadbeaterTaalwerkplaats
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Taal
Nederlands
ISBN
9789052617343
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementManagement
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
11/11/2009
Aantal pagina's
262
Formaat
230 x 150 x 19 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken