Winnen is Zilver
22.96

3 - 5 Werkdagen

Het boek We willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiëren. Omzet of winst. Maar waar zit het verschil? Als je van de ander weet te winnen. Winnen is de uitkomst van het verschil maken. Dus hoe zorgen wij, als professional en manager, dat we precies weten wat dit inhoudt? Geïnteresseerd? Lees dan dit boek. De schrijver Michel is sinds 1995 actief in de commercie. Alle rollen heeft hij bekleed. Van vertegenwoordiger van kattenbakgrid tot commercieel directeur bij Yacht. Sinds 2009 was Michel als partner actief bij de Nederlandse Sales Academie. Vanaf 2013 heeft Michel het stokje van Marco Reijntjens, oprichter van de Nederlandse Sales Academie, overgenomen. De Nederlandse Sales Academie is het trainings- en adviesbureau op het gebied van prestatieontwikkeling van commercieel talent. Het uitgangspunt is dat niet de vaardigheden van de professional centraal staan, maar het effect dat je ermee wil sorteren. Op deze wijze wordt bij een ieder effectief gedrag ontwikkeld waarbij diegene zich comfortabel voelt en in zijn kracht staat.

0 | 0