• NextPrevious

Zakelijke doelen bereiken met social media

Bekijk alles van

Marco Frijlink Wilco Verdoold

Kies uitvoering
Aantal
22.99
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk - en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Marco FrijlinkWilco Verdoold
Uitgever
Atlas Contact, Uitgeverij
Taal
Nederlands
ISBN
9789047007937
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieManagementLeidinggeven & Coaching
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
2/16/2015
Aantal pagina's
192
Formaat
231 x 150 x 16 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken