Citymarketing voorbij de hype eBook

ontwikkelingen, analyse en strategie

april 2011 0 recensies
Citymarketing voorbij de hype
eBook

Samenvatting

Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing van hun stad. Met...Meer Citymarketing voorbij de hype Lees meer

Product Informatie

Auteur

Taal

Nederlands

Uitgever

Boom Lemma uitgevers

ISBN

9789460943140

Bindwijze

eBook

Productsoort

eBook

Digital format

EPUB versie 2 met digitaal watermerk

Categorie

Bestuurskunde & Beleidskunde , eBooks

Leeftijd

Volwassenen

Verschenen

april 2011

Formaat

EPUB versie 2 met digitaal watermerk

File size

2,12

Samenvatting

Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing van hun stad. Met...Meer Citymarketing voorbij de hype Lees meer

eBook
€ 16 99
Paperback € 30,50
    Je aankoop is direct te downloaden

    Recent bekeken producten


     

    Samenvatting


    Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing van hun stad. Met nieuwbouwprojecten, evenementen en campagnes trachten gemeenten bewoners, bedrijven, bezoekers en bollebozen aan te trekken en voor de stad te behouden. Leek de toenemende aandacht voor citymarketing aanvankelijk nog een hype, nu is het thema niet meer weg te denken uit het lokale beleid. Citymarketing is een heus vakgebied geworden met eigen netwerken, congressen en discussiefora. Voldoende reden om de balans op te maken en de ontwikkelingen in de citymarketing eens kritisch te beschouwen. Wat is de opgave van citymarketing en wie zijn er zoal bij betrokken? Welke instrumenten staan de citymarketeer ter beschikking en hoe kunnen ze worden ingezet? Hoe bepaal je de identiteit van de stad en welke rol speelt de gebouwde omgeving daarbij? Wat kunnen we leren van praktijkvoorbeelden van citymarketing? Dit soort vragen en nog meer antwoorden vindt de lezer in Citymarketing voorbij de hype. In het boek geven zeventien deskundigen uit de wetenschap en de advieswereld in kort bestek hun visie op citymarketing. Die bundeling van analyses levert tal van interessante inzichten, methoden en lessen voor de beleidspraktijk op. Het boek geeft de stand van zaken in de citymarketing weer en is daarmee verplichte kost voor iedereen die in het vakgebied zit of er zich in wil verdiepen.


    Product Informatie

    Auteur

    Taal

    Nederlands

    Uitgever

    Boom Lemma uitgevers

    ISBN

    9789460943140

    Bindwijze

    eBook

    Productsoort

    eBook

    Digital format

    EPUB versie 2 met digitaal watermerk

    Categorie

    Bestuurskunde & Beleidskunde , eBooks

    Leeftijd

    Volwassenen

    Verschenen

    april 2011

    Formaat

    EPUB versie 2 met digitaal watermerk

    File size

    2,12

    Beoordelingen

    ‘Citymarketing voorbij de hype’


    Recent bekeken producten


    checklist

    HiSchool de plek voor alle schoolspullen

    • Rekenmachine en bureau accessoires
    • Prisma woordenboeken
    • Etui
    • Kaftpapier en rekbaar kaftpapier
    • Etiketten
    • Schriften
    • Schooltas, rugzak en shopper
    • Ringbanden
    • Schoolspullen voor in je etui
    • 0 producten op checklist
    • - 0 online te bestellen
    • - 0 alleen in de winkel

    Grappige HiSchool filmpjes van Youtubers

    Youtuber MeisjeDjamila gaat in haar vlog 5 challenges aan met haar vrienden. Ze vertegenwoordigen allemaal een HiSchool stijl. Wie denk jij dat er wint? Bekijk haar filmpje op www.bruna.nl/vlogger. Hou onze vlog-pagina in de gaten, want er volgen nog meer leuke en grappige filmpjes van Youtubers Ties, Gio en Sjaak!

    Promo HiSchool Alt Text
    Citymarketing voorbij de hype
    Citymarketing voorbij de hype
    eBook
    1699