Gamification in de klas eBook

ontwerpen met het mission start model

Gamification in de klas
eBook

Samenvatting

Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden...Meer Gamification in de klas Lees meer

Product Informatie

Auteur

Sem van Geffen

Taal

Nederlands

Uitgever

School voor de Toekomst

ISBN

9789078300052

Bindwijze

eBook

Productsoort

eBook

Digital format

PDF zonder DRM

Categorie

eBooks , Onderwijskunde

Leeftijd

Volwassenen

Verschenen

september 2014

Pagina's

108

Formaat

PDF zonder DRM

File size

12,95

Samenvatting

Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden...Meer Gamification in de klas Lees meer

eBook
108 pagina's
€ 24 95

Bekijk alles van Sem van Geffen
    Je aankoop is direct te downloaden

    Recent bekeken producten


     

    Samenvatting


    Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden geïntegreerd in een rijke context met haalbare, uitdagende opdrachten. Voor het gamificeren van leersituaties dienen zich diverse opties aan: van een eenvoudig, aangepast bordspel met geïntegreerde leerinhoud tot een complete game-ervaring inclusief storytelling en differentiatie. Gamification biedt docenten, studenten van lerarenopleidingen en onderwijskundig ontwikkelaars een uitgelezen kans om lessenreeksen te bedenken of te herontwerpen. Wat zijn de mogelijkheden? Introduceer een nieuw project of vernieuwd thema als game in de klas. Maak gebruik van een toegankelijk repertoire vol handige tips van professionals en inzichten uit onderzoek naar gamification. Koppel praktijkonderzoek aan de interventie in de klas en evalueer de effecten van gamification op motivatie. Al deze stappen worden behandeld in dit gedegen, vlot geschreven boek. Benieuwd wat jij in de klas met gamification kunt doen? Met dit boek kun je meteen aan de slag!


    Product Informatie

    Auteur

    Sem van Geffen

    Taal

    Nederlands

    Uitgever

    School voor de Toekomst

    ISBN

    9789078300052

    Bindwijze

    eBook

    Productsoort

    eBook

    Digital format

    PDF zonder DRM

    Categorie

    eBooks , Onderwijskunde

    Leeftijd

    Volwassenen

    Verschenen

    september 2014

    Pagina's

    108

    Formaat

    PDF zonder DRM

    File size

    12,95

    Beoordelingen

    ‘Gamification in de klas’- Sem van Geffen


    Recent bekeken producten


    checklist

    HiSchool de plek voor alle schoolspullen

    • Rekenmachine en bureau accessoires
    • Prisma woordenboeken
    • Etui
    • Kaftpapier en rekbaar kaftpapier
    • Etiketten
    • Schriften
    • Schooltas, rugzak en shopper
    • Ringbanden
    • Schoolspullen voor in je etui
    • 0 producten op checklist
    • - 0 online te bestellen
    • - 0 alleen in de winkel

    Grappige HiSchool filmpjes van Youtubers

    Youtuber MeisjeDjamila gaat in haar vlog 5 challenges aan met haar vrienden. Ze vertegenwoordigen allemaal een HiSchool stijl. Wie denk jij dat er wint? Bekijk haar filmpje op www.bruna.nl/vlogger. Hou onze vlog-pagina in de gaten, want er volgen nog meer leuke en grappige filmpjes van Youtubers Ties, Gio en Sjaak!

    Promo HiSchool Alt Text
    Gamification in de klas
    Gamification in de klas
    Sem van Geffen
    eBook  108 paginas
    2495