Bestellen & Bezorging

Afhalen in de winkel

Je kunt je bestelling ook afhalen bij een Bruna-winkel bij jou in de buurt. Daarvoor betaal je geen verzendkosten. Sommige artikelen kunnen enkel thuis worden bezorgd. Dit staat specifiek bij het artikel vermeld. Voor het bestellen van boeken geldt: als je voor 23.00 bestelt kun je je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag ophalen in de door jou gekozen Bruna winkel. De winkel neemt contact met je op zodra je jouw bestelling kunt ophalen. Kantoorartikelen die je op bruna.nl bestelt worden thuisbezorgd.

Verzendkosten

Je betaalt verzendkosten per bestelling, behalve als de bestelling een boek bevat en boven de € 19.95 is. Bekijk in de tabel hieronder de hoogte van de verzendkosten per bezorgwijze:

Bezorgwijze
Kosten
Afhalen in de Bruna winkel Gratis
Laten bezorgen van boeken bij besteding boven de € 19.95 Gratis
Laten bezorgen van boeken bij besteding onder de € 19.95 € 1.95
Laten bezorgen van overige artikelen € 1.95

Bestellen

Verzamel bij stap 1 van het bestelproces alle producten in het winkelmandje en voer hier eventueel een kortingscode of een Bruna cadeaukaart toe. Kies voor 'Doorgaan met bestellen' om in te loggen met jouw Bruna account óf om een nieuw account aan te maken. Wijzig in stap 2 van het bestelproces eventueel het afleveradres en kies in stap 3 de gewenste betaalwijze (iDeal, creditcard, Digitale boekenbon). Bij afhalen in de winkel betaal je pas als je je bestelling in de winkel komt ophalen. Bevestig nu bij stap 3 jouw bestelling en reken deze online af. Je ontvangt vervolgens een bevestiging per e-mail en de bestelling wordt zichtbaar in jouw Bruna account (indien aangemaakt). Wanneer je op een werkdag voor 23.00 uur bestelt, heb je deze de volgende (werk)dag in huis. Bij artikelen met een langere levertijd staat dit specifiek vermeld.

Bezorging

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een track&trace code om je bestelling te volgen. Indien de bestelling niet kan worden afgeleverd en deze niet door de brievenbus past zal de bezorger proberen deze bij de buren af te leveren. Je ontvangt dan een kaartje in de brievenbus waarop staat waar jouw bestelling is afgeleverd. Na één afleverpoging wordt de bestelling naar de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop verstuurd waar je deze zelf kunt afhalen. Na de eerste (mislukte) afleverpoging kun je via de track&trace code eventueel een ander afleveradres, een ander levertijdstip of afleveren bij Parcelshop doorgeven.