Annuleren & Retourneren

Annuleren

Zolang je bestelling nog niet verzonden is kun je deze annuleren. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur via 088 - 7800 600 of mailen naar klantenservice@bruna.nl. Als je jouw ordernummer bij de hand hebt kunnen we je sneller helpen.
Het kan voorkomen dat je bestelling al verzonden is voor je annuleringsverzoek. Je kunt je bestelling dan binnen 14 dagen retourneren. De retourtermijn gaat in wanneer je het product hebt ontvangen. Wanneer je bestelling geleverd wordt in een van onze winkels kun je contact opnemen met de desbetreffende winkel. De contactgegevens vind je in de orderbevestiging of via onze winkelzoeker.

Retourneren

Soms bestel je iets dat al lang op je verlanglijstje stond, maar is het toch niet wat je ervan verwacht. Kan gebeuren. Onze oplossing: stuur het naar ons terug. Dit is hoe het werkt.

Gratis retourneren binnen 30 dagen

Goed om te weten: we doen niet moeilijk over retourneren. Je mag een bestelling zonder reden naar ons terugsturen, kosteloos. Laat ons dit dan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling weten, of, bij een bestelling van meerdere artikelen, na ontvangst van het laatste artikel uit je bestelling.

Nadat je ons hebt laten weten dat je je bestelling wilt retourneren, heb je nog 14 dagen om het product retour te sturen.

Je mag alles terugsturen

Je kunt eigenlijk alles terugsturen, zolang het maar in originele staat is. Wat we daarmee bedoelen? Een boek mag je natuurlijk doorbladeren en uitproberen zoals je dat ook in een normale winkel zou doen, maar niet lezen.

Zo stuur je een bestelling retour

  1. Verpak het goed

    Stop de producten die je niet wilt houden in een doos of nette verpakking. De originele verpakking mag ook, maar hoeft niet.

  2. Vergeet de pakbon niet

    Schrijf je klantgegevens op de pakbon en stop deze ook in de verpakking. Zo weten we van wie het pakketje komt.

  3. Stuur je pakketje op

    Maak gebruik van dit retouradres om het terug te sturen. En je hoeft geen verzendkosten te betalen. Die nemen wij voor onze rekening.

    Retouradres

    Bruna.nl Retouren
    Antwoordnummer 14033
    5126 ZS Gilze

  4. Bewaar je retourbewijs

    Lever het pakket in bij een PostNL pakketpunt. Je krijgt hier een bewijs van verzending, bewaar dit goed.

  5. We sturen je een bericht

    We laten weten wanneer we je pakketje binnen hebben. We maken het hele bedrag over op de rekening van het betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

Handig om te weten

eBooks en andere digitale producten die direct worden geleverd kunnen niet retour. Door op ‘Betalen’ te klikken, stem je namelijk in met directe levering en zie je af van jouw herroepingsrecht.

Het bedrag heb je binnen 7 werkdagen terug

We proberen altijd zo snel mogelijk het bedrag terug te betalen, inclusief verzendkosten. In ieder geval binnen 7 werkdagen nadat je ons hebt laten weten het product te willen retourneren. Voorwaarde is dat we binnen die termijn het product of een bewijs van verzending van je ontvangen. Anders kan de terugbetaaltermijn vertraging oplopen. De verzendkosten worden overigens alleen terugbetaald als het gaat om een volledige retourzending. We betalen het bedrag terug via het betaalmiddel waarmee je hebt betaald. Je hoeft hier verder niets voor te doen, wij maken het in orde.