Anatomie van de verleiding
Nederlands
268
36.50

Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag thuisbezorgd.

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd. In Anatomie van de verleiding leer je: - hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn; - waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen; - hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein; - wanneer intuïtie wel en niet bedriegt; - hoe jouw informatie anderen overtuigt. Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie. Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven.

0 | 0

  • : Paul Postma
  • : Paul Postma Marketing Consultancy
  • : 9789024400577
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 268
  • : december 2017
  • : 500
  • : 241 x 160 x 18 mm.
  • : Adverteren; Bedrijfsapplicaties; Bedrijfscommunicatie en -presentatie; Bedrijfsconcurrentie; Bedrijfsinnovatie; Bedrijfsmanagement; Culturele en mediastudies; Databanken; Direct marketing / telemarketing; E-commerce: zakelijke aspecten; Economie; Informatica; Klantenservice; Marktonderzoek; Merken en huisstijl; Onderwijs; Populaire overtuigingen en controversiële kennis; Praktische toepassingen van IT; Psychologie; Sales en marketingmanagement; Samenleving en cultuur: algemeen; Sociale groepen; Sociale kwesties en ethische kwesties; Toegepaste informatica; Verkoop en marketing; Webmarketing