Handboek Marketing 4.0
41.50

Op werkdagen voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

0 | 0

  • : Paul Postma
  • : Paul Postma Marketing Consultancy
  • : 9789024400584
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 452
  • : januari 2018
  • : 880
  • : 240 x 170 x 21 mm.
  • : Adverteren; Bedrijfsapplicaties; Bedrijfscommunicatie en -presentatie; Computernetwerken en communicatiesystemen; Databanken; Direct marketing / telemarketing; E-commerce: zakelijke aspecten; Econometrie en economische statistieken; Economie van de bedrijfsorganisatie; Economische groei; Gedragseconomie; Grafische en digitale media-applicaties; Kennismanagement; Klantenservice; Management en managementtechnieken; Marktonderzoek; Merken en huisstijl; Populairwetenschappelijke economie; Praktische toepassingen van IT; Sales en marketingmanagement; Toegepaste informatica; Verkoop en marketing; Webmarketing
  • : Marketing, Management