21.51
Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende dag thuisbezorgd.
Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie.
- : Ruud J.B. de Haas Mba
- : Mijnbestseller.nl
- : 9789463670715
- : Nederlands
- : Paperback
- : 168
- : augustus 2024
- : 264
- : 235 x 155 x 10 mm.
- : Bedrijfsmanagement