Je doet het toch wel gratis?

Bekijk alles van

Mascha Feoktistova Max de Vries

Kies uitvoering
Aantal
22.5
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Mascha FeoktistovaMax de Vries
Uitgever
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Taal
Nederlands
ISBN
9789461562555
Productsoort
Boek
Uitvoering
Gebonden
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieCommunicatieMedia en digitale communicatie
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
11/8/2019
Aantal pagina's
192
Formaat
218 x 144 x 19 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken