Maak een fan van uw klant
Maak een fan van uw klant
Maak een fan van uw klant
Maak een fan van uw klant
Nederlands
150
15.00

2 - 3 Werkdagen

Doeltreffende aanwijzingen over hoe je een visie kunt ontwikkelen, hoe je leert wat de klant precies wil, en hoe je effectieve regels kunt instellen zodat je van je klanten enthousiaste fans te maakt.
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'
Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.
Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

0 | 0

  • : Ken Blanchard
  • : Business Contact
  • : 9789047002727
  • : Nederlands
  • : Paperback
  • : 150
  • : augustus 2006
  • : 175
  • : 200 x 125 x 15 mm.
  • : Business bibliotheek
  • : Economie van de bedrijfsorganisatie; Klantenservice; Sales en marketingmanagement