• NextPrevious

Marketing met ballen

Bekijk alles van

Rudy Moenaert Henry Robben

Kies uitvoering
Aantal
27.5
Overmorgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! RUDY MOENAERT is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society. Hij publiceert in internationale toptijdschriften, treedt op als gastspreker, is gastprofessor aan de Antwerp Management School en begeleidt ondernemingen in hun marktplanning. HENRY ROBBEN is hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij treedt regelmatig op als spreker, adviseur en gasthoogleraar in binnen- en buitenland.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Rudy MoenaertHenry Robben
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Taal
Nederlands
ISBN
9789492196149
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
2/29/2016
Formaat
230 x 150 x 14 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken