Vastgoed Taxatiewijzer Exploitatiekosten Schoolgebouwen
Vastgoed Taxatiewijzer Exploitatiekosten Schoolgebouwen
Vastgoed Taxatiewijzer Exploitatiekosten Schoolgebouwen
Vastgoed Taxatiewijzer Exploitatiekosten Schoolgebouwen
86.11

Tijdelijk niet voorradig

De Vastgoed Taxatiewijzer Exploitatiekosten Schoolgebouwen bevat alle gegevens die nodig zijn om de exploitatielasten van schoolgebouwen te kunnen inschatten. Dit handige boekje is gebaseerd op een eenvoudige, maar transparante en betrouwbare methode. Op basis van de categorie en het type schoolgebouw zijn de exploitatiekosten gesplitst naar bouwkundig en installaties en er kan een keuze gemaakt worden voor een periode van 25 jaar of langer dan 25 jaar en zo direct te bepalen. Er worden 6 categorieën schoolgebouwen onderscheiden met in totaal 38 gebouwen. Elk type wordt met een kleurenfoto en een beknopte omschrijving aangeduid. De kengetallen zijn ontleend aan het gedetailleerd systeem voor planmatig onderhoud van Koëter Vastgoed Adviseurs. Deze uitgave is tot stand gekomen in samenwerking met Dyade, de specialist in bedrijfsvoering voor het onderwijs. Naast de kengetallen voor onderhoudskosten geeft deze uitgave ook een overzicht van de overige exploitatiekosten zoals OZB-tarieven, riool-, waterschapslasten, herbouwwaarden en verzekeringspremies. Dit boekje is vanwege de betrouwbaarheid van de informatie en zijn handzame vorm een onmisbare hulp voor schoolbestuurders, gemeenten, taxateurs en financiers in de vatgoedsector. De gegevens van de objecten zijn tevens opgenomen in de Real Estate Valuator, kortweg REV®. Met deze handige digitale tool kunnen de exploitatiekosten van het vastgoed gespecificeerd worden en kan een nauwkeurige inschatting gemaakt worden van de herstel- en verbeterkosten. REV® omvat nu meer dan 365 type gebouwen waaronder woningen, kantoren, bedrijfsgebouwen, winkels, overheids- en zorggebouwen, scholen, leisure, recreatie, agrarisch vastgoed en herbestemmingsvastgoed. Meer informatie over deze handige applicatie treft u aan op www.myREV.nl.

0 | 0