Bezieling en kwaliteit in organisaties
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties
Nederlands
240
12.99

Direct downloaden

‘Bezieling en kwaliteit in organisaties’ van Daniel Ofman is een pleidooi voor het scheppend vermogen van zowel mensen als organisaties: ook de organisatie is een levend organisme. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddel, dat zich in de afgelopen 25 jaar echt heeft bewezen. Dat hebben inmiddels wereldwijd meer dan 150.000 lezers en cursisten ervaren.

# Meer dan 100.000 exemplaren verkocht

# Zeer toegankelijk en toepasbaar. – Managementboek.nl

0 | 0

  • : Daniel Ofman
  • : Kosmos Uitgevers
  • : 9789021566924
  • : Nederlands
  • : eBook
  • : 240
  • : december 2017
  • : 1
  • : 1 x 1 x 1 mm.
  • : ePub met digitaal watermerk - 2
  • : Assertiviteit, motivatie, zelfvertrouwen en positieve geesteshouding; Geest, lichaam, ziel: gedachtegoed en praktijk; Gezondheid en veiligheid op de werkplek; Kantoor en werkplek; Management en managementtechnieken; Organisatiekunde en gedrag; Psychologie: het zelf, ego, identiteit, persoonlijkheid; Soft skills en omgaan met andere mensen
  • : Management, Organisaties, Groei