• NextPrevious

Customer profitability

Bekijk alles van

Koen Perik

Kies uitvoering
Aantal
49.5
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
'Welke van onze klanten zijn winstgevend?' Je zou niet verwachten dat CEO's en CFO's het antwoord op die vraag schuldig zouden moeten blijven. Toch is dat vaak zo: de meeste organisaties weten gewoon niet op welke klanten ze winst maken. Hoe kan dat? Hoe kun je overleven als je dit niet weet? Wat doen bedrijven eraan om op deze vraag antwoord te krijgen? En wat kunnen middelgrote multinationals en kleinere organisaties op dit punt leren van grote multinationals als Apple, Heineken, Philips en Unilever? In dit boek wordt uiteengezet wat customer profitability inhoudt, waarom dit thema zo actueel is en hoe je als directeur of financieel manager inzicht kunt krijgen in de winst per klant. Registercontroller Koen Perik startte zijn carrière bij Unilever en doorgrondde daar de winstgevendheid van Unilevers klanten, zoals Albert Heijn, en van producten als Magnum, Viennetta en Cornetto. Koen Perik is als partner verbonden aan advies- en interimkantoor SIS Finance en adviseert multinationals en instellingen over customer profitability en performance management. In 2013 en 2017 adviseerde hij de AFM en NZa over dit onderwerp bij respectievelijk financiële instellingen en ziekenhuizen. 'Customer profitability' is een herziene en up-to-date gebrachte versie van het boek 'De kostprijs' uit 2014.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Koen Perik
Uitgever
Wardy Poelstra Projectmanagement
Taal
Nederlands
ISBN
9789492004611
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieEconomieEconomie & Bedrijf
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
12/11/2017
Aantal pagina's
136
Formaat
236 x 155 x 13 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken