Basisboek digital analyticsbenut de kracht van databedreven marketing

Bekijk alles van

Danny Oosterveer

Kies uitvoering
Aantal
37.95
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet; - behandelt alle facetten van analytics; - aandacht voor online én offline marketing. Bij alles wat we online doen laten we digitale voetsporen na. Ook wat we in de 'echte' wereld doen wordt steeds vaker digitaal vastgelegd. Dit heeft gezorgd voor een explosieve groei in de hoeveelheid data waarover organisaties beschikken. Deze data zijn enorm waardevol. Maar hoe vertaal je die enorme hoeveelheid data naar bruikbare inzichten? De eerste editie van Basisboek digital analytics reikt studenten en professionals de kennis en vaardigheden aan om data naar zinvolle kennis te vertalen en de marketinginspanningen te verbeteren. De brede oriëntatie maakt dit boek uniek: alle facetten van analytics komen aan bod, van de 'why' van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het bevat actuele wetenschappelijke inzichten en biedt tegelijkertijd praktische handvatten om te communiceren over en met data. Basisboek digital analytics is gericht op communicatie- en marketinggerichte opleidingen in het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer waardevol voor professionals die met digital analytics aan de slag gaan.

Productinformatie

Auteur
Danny Oosterveer
Uitgever
Noordhoff Uitgevers B.V.
Taal
Nederlands
ISBN
9789001878191
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
4/13/2018
Formaat
242 x 172 x 17 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken