• NextPrevious

Handboek Google Adwords

Kies uitvoering
Aantal
27.99
Morgen in huis

Samenvatting

Samenvatting
De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen van deze tweede, geactualiseerde editie behoren: - Starten met Google AdWords. - Zoekwoorden onderzoeken. - Een campagne maken. - Kwaliteitsscore optimaliseren. - Prestaties van advertenties meten. - Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen. - Remarketing opzetten. - Adverteren met video's. - Google AdWords-account instellen voor taal, getallen, toegang en facturering.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Marc CastricumMitchell de Vries
Uitgever
Duuren Media, Van
Taal
Nederlands
ISBN
9789059409170
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
8/24/2016
Aantal pagina's
128
Formaat
228 x 169 x 9 mm
Lees meer...

Top 100 gratis verzonden

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken