Handboek strategische marketing

Bekijk alles van

Rolf Oostra Sjoerd Slaa

Kies uitvoering
49.5
Dit product is online uitverkocht. Probeer het in jouw Bruna.

Samenvatting

Samenvatting
Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel inzicht en is opgebouwd in vier modules: * strategisch profiel van de onderneming, * analysefase van het strategische marketingplanningproces, * de strategiefase van het strategisch marketingplanningproces van de organisatie, * de operationaliseringfase van het strategisch marketingplanningproces. In de tweede druk van het Handboek Strategische Marketing wordt onder meer aandacht besteed aan social media, de nieuwe kijk op businessmodellen, nieuwe mogelijkheden van marktonderzoek en andere nieuwe inzichten in marketing. Het Handboek Strategische Marketing laat je als lezer zelf meer nadenken over de context waarin je de theorie kunt gebruiken en zet je aan tot het vergroten van zelfstandig denken en zoeken.
Lees meer...

Productinformatie

Auteur
Rolf OostraSjoerd Slaa
Uitgever
Uitgeverij Stili Novi
Taal
Nederlands
ISBN
9789078094319
Productsoort
Boek
Uitvoering
Paperback
Categorie
BoekenNederlandse boekenBusiness & CommunicatieMarketingMarketing & Sales
Leeftijd
Volwassenen
Verschijningsdatum
1/13/2012
Aantal pagina's
466
Formaat
249 x 173 x 30 mm
Lees meer...

Bestsellers

Bekijk alles We hebben de meest populaire boeken van dit moment voor jou op een rij gezet. Boeken uit de Top 100 worden gratis thuisbezorgd.

Laatst bekeken